فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

زندگی در اسرائیل

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:52  توسط فرزاد  

کوکاکولا


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:51  توسط فرزاد  

رحیم مشایی

 

 ستاد انتخاباتی اسنفدیار رحیم مشایی کاندیدای دولت، در تازه ترین روش تبلیغاتی دست به دامن یک دونده ی مشهور ایرانی شد! 

به گزارش «انتخاب»، حسین فاضلی دونده پیشکسوت ایرانی که اتفاقاً همشهری مشایی نیز است، روز گذشته موفق شد در تور اروپایی دوهای نیمه استقامت و استقامت، عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. 

افسران - تبلیغ انتخاباتی مشایی ، دور اروپا


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:47  توسط فرزاد  

معبری به سوی ملکوت...

 افسران - معبری به سوی ملکوت...


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:47  توسط فرزاد  

گلی دارم............

 افسران -  در کدام کوچه مدینه سینه می زنی؟

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:45  توسط فرزاد  

خصلت های نیکو

     


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 10 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:43  توسط فرزاد  

پوستر: در حسرت زیارت تو گریه میکنم...

 افسران - پوستر: در حسرت زیارت تو گریه میکنم...


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,ساعت 19:36  توسط فرزاد  

پاسخ به یک پرسش!

 در حديث داريم كه حضرت مهدي‌ عجل الله تعالي فرجه الشريف مي فرمايد: «هر كس بگويد مرا ديده، دروغ گفته است»؛ در حالي كه در بسياري موارد، از شخصيت هاي بزرگ نقل شده است كه امام زمان را ديده اند. تناقض چگونه قابل حل است؟

براي آن كه بتوان به درستي در اين‌باره گفت و گو كرد و به قضاوت نشست، ابتدا لازم است متن كلام حضرت را به دقت مرور كنيم، تا روشن شود مراد امام مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف چيست؟ حديثي كه بحث مشاهده و دروغگو بودن مدعي مشاهده را مطرح مي كند، آخرين توقيع و نامه اي است كه امام زمان‌ عجل الله تعالي فرجه الشريف به چهارمين و آخرين نايب خاص خود، چند روز پيش از مرگ او نوشته است. متن نامه چنين است:
بسم الله الرحمن الرحيم؛ اي علي بن محمد سمري! خداوند، اجر برادرانت را در عزاي تو عظيم گرداند. به درستي كه تو تا شش روز ديگر از دنيا مي‌روي. پس به كارها ي خود رسيدگي كن و به احدي وصيت مكن كه پس از وفات، جانشين تو شود. به تحقيق، دومين غيبت (غيبت كامل) واقع شده است. پس ظهوري نيست. مگر بعد از اذن خداي عزّوجّل و آن، بعد از مدّتي طولاني و قساوت دل ها و پرشدن زمين از ظلم خواهد بود. به زودي نزد شيعيان من مي آيد، كسي كه ادعاي مشاهده مي كند. بدانيد كسي كه ادعاي مشاهده كند، پيش از خروج سفياني و ندا، او دروغگو و افترا زننده است. و لاحول و لاقوة‌ إلا بالله العلي العظيم.1
اين حديث، در بردارنده نكاتي است، از جمله: 
1. مدعيان مشاهده، در اين دوره، وجود خواهند داشت.
2. مدعي مشاهده، پيش از خروج سفياني و ندا (دو علامت حتمي ظهور) هم دروغگو است و هم افترا ‌زننده‌.
افترا يا تهمت، آن است كه فردي به شخص ديگر، عملي يا قولي را نسبت دهد، در حالي كه او چنين نكرده باشد؛ بنابراين، بين دروغگو بودن و تهمت زدن، تفاوت است. هر دروغگويي، تهمت‌زننده نيست. اگر كسي فقط مدعي ديدن باشد؛ ولي به حضرت، نسبتي ندهد، ممكن است دروغگو باشد؛ ولي تهمت زننده نيست. امام، در اين نامه هر دو صفت ناپسند را به مدعي مشاهده، وارد كرده است؛ يعني، مدعي مشاهده، نسبتي نيز به حضرت مي دهد.
اين نكات در نامه‌، بزرگان را بر آن داشت، تا با تأمل و تدبّر دقيق تر، به محتواي نامه بنگرند و سپس اظهار نظر كنند. 
عده اي با توجه به اين‌كه نامه، در آخرين روزهاي عمر نايب چهارم صادر شده و در آن، به پايان نيابت خاصه تصريح شده است، چنين گفته اند كه مراد از مدعي مشاهده، ادعاي نيابت خاصه و ارتباط با حضرت است؛ زيرا نيابت خاص يعني حضور نزد حضرت، همراه شناخت آن بزرگوار و رساندن سؤالات مردم و ابلاغ پاسخ ها و پيام ها. اين فرد، هم ادعاي ديدار دارد و هم آنچه مي گويد را از جانب حضرت بيان مي كند و حرف ها را پيام حضرت اعلام مي كند.2 
حضرت امام خميني‌; مي گويد: مراد از تكذيب مدعي مشاهده اين است كه فردي، مدعي ملاقات باشد؛ ولي شاهد و دليلي نداشته باشد.3 شهيد صدر مي گويد: مراد، ادعاي انحرافي است كه شخصي با ادعاي مشاهده و ارتباط، بخواهد عقايد و نظر خود را با نام پيام هاي امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف به مردم القا كند.4 برخي نيز گفته اند: مراد از تكذيب مدعي مشاهده، تكذيب مدعي ظهور است.5 بنابراين مي توان دريافت كه در روايت، صِرف ديدار، منتفي نشده است و عالمان نيز نفي اصل ديدار را استفاده نكرده اند. به علاوه، روايت، مدعي مشاهده را كذّاب مي داند؛ حال اگر كسي امام را ببيند و به ديگران نگويد، تحت اين روايت قرار نمي گيرد؛ لذا اصل ديدار، امر ممكني خواهد بود.
نكته آخر اين‌كه علماي ما كه موفق به ديدار حضرت شده بودند، آن را براي مردم بازگو نمي كردند؛ بلكه اطرافيان و خواص آنان، از روي شواهد و قرايني يا در زمان هاي بعد، متوجه وقوع ديدار آن عالم با امام مي شدند؛ لذا عالمان تحت «عنوان مدعي مشاهده» قرار نمي گيرند و اين روايت، با داستان ملاقات برخي بزرگان تنافي ندارد. ضمناً به علت فراواني مدعيان دروغين ملاقات، هر كس ادعاي ديدار نمود نبايد فوري آن را پذيرفت......

پي نوشت:

1. كمال الدين، ج2، ب45، ح 45.
2. بحار الانوار، ج52، ص151.
3. انوار الهداية، ج1، ص256.
4. تاريخ الغيبة الصغري، ج1، ص639-654.
5. مهدي منتظر، ص93.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,ساعت 16:11  توسط فرزاد  

بهار بی تو مرگبارترین فصل خداوند است...

 افسران - بهار بی تو مرگبارترین فصل خداوند است...


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,ساعت 16:1  توسط فرزاد  

خون شهدا خاک را بوسیدنی کرد

افسران -  خون شهدا خاک را بوسیدنی کرد


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,ساعت 16:0  توسط فرزاد  

یازهرا

 افسران - یازهرا


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,ساعت 16:0  توسط فرزاد  

جنگ نرم

 http://paydarymelli.ir/files/fa/news/1391/8/6/82_759.jpg

تا سال 1945 میلادی غالب جنگ‏ها "جنگ سخت" بود. پس از آن با توجه به دو قطبی شدن جهان به بلوک شرق و بلوک غرب، دور جدیدی از رقابت ها میان آمریکا و شوروی سابق آغاز شد که به "جنگ سرد" مشهور شد. جنگ سرد ترکیبی از جنگ سخت و جنگ نرم بود که طی آن دو ابر قدرت در عین تهدیدهای سخت از رویارویی مستقیم با یکدیگر پرهیز می‏کردند.

با فروپاشی شوروی در سال 1991 میلادی و پایان جنگ سرد کارشناسان بخش جنگ در ایالات متحده با استفاده از تجارب دو جنگ جهانی و دوران جنگ سرد دریافتند که می شود با هزینه کمتر و بدون دخالت مستقیم در سایر کشورها به اهداف سیاسی، اقتصادی و... دست یافت که در ادبیات سیاسی جهان به جنگ نرم شهرت یافت.

اطلاعات کامل تر در ادامه مطلب...


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,ساعت 15:55  توسط فرزاد