فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونری در خاور میانه

 بحث فراماسونری در همه ی جهان پدیدار است مثل خاورمیانه

مقاله فراماسونری در خاور میانه به بحث پیدایش فراماسونری در سوریه و لبنان و اسراییل میپردازد


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:فراماسونری در اسراییل, شیطان پرستی, دانلود, فراماسونری,ساعت 4:45  توسط فرزاد  

بیلدر برگ چیست؟

 گروه بیلدربرگ (به انگلیسی: Bilderberg Group) نام کنفرانسی غیررسمی است که هر ساله به صورت کاملاً خصوصی و محرمانه در نقطه‌ای از جهان برگزار می‌شود. اعضای گروه بیلدربرگ تماما انتصابی هستند و تعداد ایشان به حدود ۱۳۰ نفر می‌رسد. تمامی اعضا از قدرتمندترین و با نفوذترین افراد در زمینه‌های سیاست، اقتصاد و رسانه هستند.

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:42  توسط فرزاد  

محسن نامجو در جدیدترین آلبوم خود آهنگی توهین به امام زمان ساخت

 اهانت خواننده لس آنجلسی به امام زمان (عج)

محسن نامجو خواننده لس آنجلسی در جدیدترین آلبوم خود آهنگی را در توهین به امام زمان اجرا نمود.
درحالی که امت اسلامی داغدار حرمت شکنی فیلم موهن به ساحت مقدس حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و پیش از آن هتاکی گستاخانه به فرزند ایشان، امام علی النقی، می باشد و در ادامه توهین های بی شرمانه عوامل هتاک و ضددین وابسته به صهیونیزم جهانی، این بار یک خواننده خارج نشین ایرانی، به حضرت صاحب الزمان توهین کرد.

 

محسن نامجو، خواننده ای که چندی پیش در اهانتی زشت، آیات قرآن را با موسیقی خوانده بود و این عمل او به شکایت عباس سلیمی، قاری و پیشکسوت قرآنی و همچنین اعتراض جامعه قرآنی منجر شده بود، به تازگی در آلبوم جدید خود ظهور امام زمان را به سخره گرفته و درهمین راستا قطعه ای را اجرا نموده است.

پیش از این نیز او در آخرین کنسرتش و در عملی مشابه با شاهین نجفی به اعتقادات مذهبی شیعیان توهینی بی شرمانه می کند تا تفکرات بیمار خود را اینگونه به نمایش عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.

شایان ذکر است توهین های سلسله وار عناصر بی ارزش به مقدسات مسلمانان، ضمن آنکه نشان از حرکتی کاملا حساب شده و طراحی گشته از جانب برنامه ریزان جریان ضددین حاکم بر دنیا دارد، بیانگر به آخر خط رسیدن این جریان و چنگ انداختن های دیوانه وار آنان به خورشید درخشان اسلام است.

گفتنی است باتوجه به همزمانی این اقدام با انتشار فیلم موهن، به نظر می رسد اتحاد جهان اسلام در خروش علیه آمریکا و صهیونیزم به عنوان حامیان و برنامه ریزان اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، آنان را به وحشت انداخته و لذا یکی از اهداف طراحان اصلی این سناریو، انحراف افکار عمومی و خشم ایرانیان و شیعیان از مساله فیلم موهن و مقابله با خروش یکپارچه مسلمین علیه استکبار جهانی و دنیای کفر است.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:محسن نامجو, آهنگ اهانت محسن نامجو, اهانت به امام زمان, اهانت خواننده لس آنجلسی به امام زمان ,ساعت 4:42  توسط فرزاد  

مهدویت چیست؟

 سلام

امروز بر خلاف همیشه مطلبی در مورد مهدویت گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:39  توسط فرزاد  

ایلو میناتی چیست؟ حتما بخوانید

 «ایلو میناتی» (Illuminati) واژه ای لاتین است که معنای «آگاهان»، «روشنفکران»، «روشن بنیان» و «سرآمدان» را دارد.این مقاله به شدت کامل است!!!

 

 

 

ادامه.....................


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:38  توسط فرزاد  

دانلود جدیدترین سخنرانی دکتر رائفی پور با موضوع نقاط ضعف اسرا ئیل

 دانلود جدیدترین سخنرانی دکتر رائفی پور با موضوع نقاط ضعف اسرا ئیل در سال 90

سخنرانی جدید رائفی پور،روایت عهد 5،اسطوره های صهیونیسم


 

پنجمین نشست روایت عهد با موضوع اسطوره های صهیونیسم (بررسی نقاط ضعف اسرائیل)

تاریخ سخنرانی : ۹۰٫۱۲٫۲۵

مدت زمان : ۰۱:۵۷:۲۱

دانلود
 دانلود با لینک مستقیم

dl-zohur12.tk/dl2/file/raefipour-ostoorehaye.zion-zohur12.ir.zip

 حجم : 19 مگابایت
 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:27  توسط فرزاد  

وظیفه منتظران مهدی(عج)

 انتظار مهدی شیرین است اگر مت به وظایفمان عمل کنیم برای این منظور جمعی از ایات و روایاتی را که به کارهای دوران انتظار مربوط میبود را برایتان گذاشتم



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:27  توسط فرزاد  

اس ام اس مذهبی

 کمتر از دو دهه است که چیزی به نام موبایل یا گوشی در کشور ما رایج شده است و از همان ابتدا استفاده نادرست ازان شده است امروز با چند پیامک مذهبی امدم تا قدمی در فرهنگ سازی این وسیله داشته باشم


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:27  توسط فرزاد  

شیطان پرستی در کارتونها

 میدانید که اموزش روی کودکان به شدت تاثیر بیشتری دارد تا روی افراد بزرگسال به همین دلیل صهیونیسمکه تمام علوم را در خدمت کار های شیطانی خودش کرده  دیریست که رسانه که مهم ترین وسیله اموزشی قرت اخیر است را در خدمت خودش در اورده وظیفه ما اینست که این گونه حملات را بشناسیم وفرزندان مان را از خطر حفظ کنیم

فیلمی در مورد نشانه های شیطان پرستی در کارتون دامبو ، سیاه خفته و سفید برفی.

 

 

 

ادامه مطلب..............


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت 5:8  توسط فرزاد  

ارتباط شیطان پرستی با رژیم صهیونیستی(اسرائیل)

 در نسبت میان صهیونیسم و فراماسونری شکی نیست، درباره ارتباط میان شیطان‌پرستی و صهیونیسم می‌توان به نمادها، آداب و مناسک مشترک شیطان‌پرستی با فراماسونری اشاره کرد.که به طور گسترده در کارهایشان مورد استفاده قرار میگیرد. 

گذشته از اعتقادات، اعمال و سمبل‌ها، شیطان‌پرستان، ظاهری متفاوت با دیگران دارند که می توان آنها را به راحتی از دیگر افراد جامعه، تشخیص داد به طور مثال مدل موهایشان عجیب و غریب است. اکثرا ابروهایشان را می تراشند یا به سمت بالا طراحی می کنند، رنگ آرایششان اغلب مشکی، بنفش و قرمز تند است، پوست بدنشان را با اشکالی مانند جمجمه، صورتک‌های شیطانی و سمبل‌ها خالکوبی می‌کنند، لباس‌هایشان از جنس جیر و چرم و اکثرا به رنگ مشکی و قرمز می‌باشد، چکمه‌های چرمی ساق بلند که اغلب با فلز تزئین شده است می‌پوشند. افراد وابسته به این فرقه مانند فراماسون‌ها از برخی علائم و نمادهای رفتاری نیز برای ابراز همراهی با این فرقه استفاده می‌کنند. یکی از این علائم دست شیطان (یا کرنوتی در ایتالیایی) به معنی حکومت شیطان است. این علامت جهانی از سوی سیاستمداران، افراد مشهور و گروه‌های «هوی متال»، برای اظهار وفاداری به نیروهای شیطانی به کار می‌رود و علامت بصری به معنای «سلام شیطان» است.

 

شیطان پرستی مدرن، فراماسونری و صهیونیسم بین‌الملل
محققان بسترهای ظهور شیطان‌پرستی در غرب را در پنج عامل می‌دانند. فلسفه یونانی، پروتستانتیزم (اصلاح دینی)، معرفت شناسی یهودی از شیطان، افول معنویت و ظهور مکاتب فلسفی پوچ‌گرا در عصر حاضر غرب و رمانس‌گرایی به عنوان کپی دروغین از اسطوره‌گرایی در جهان اسلام و آئین‌های شرقی برای پاسخ‌گویی به خلا ناشی از احساس نیاز به وجود قهرمان، ۵ عامل جاری در فرهنگ غربی هستند که زمینه را برای ظهور و گسترش شیطان‌پرستی در سرزمین‌های حامل این فرهنگ فراهم ساخته است. افراد مشهور و گروه‌های «هوی متال»، برای اظهار وفاداری به نیروهای شیطانی به کار می‌رود و علامت بصری به معنای «سلام شیطان» است.

از طرفی صهیونیسم بین‌الملل با تکیه بر سرمایه‌داران بزرگ خود و با صرف مبالغ هنگفت، دست به ساخت این جریان‌ها زده و همواره به طور عمدی تلاش می‌کند تا نمادها و مناسک موجود در آئین یهود را در این فرقه‌ها تعمیم دهد تا علاوه بر در دست داشتن رشته کنترل آنها، همواره تصویر با هیبت و مخوفی را از خود در اذهان جهانی به جا گذارد. البته رفتارهای صهیونیست‌ها که تبدیل به هسته‌ای خاص و منسجم در دل جامعه یهودی شده‌اند، همواره مورد تایید کلیت یهودیان نبوده است و ریشه در محافل ثروت و قدرت جهانی دارد.

به عنوان نمونه یکی از جریاناتی که توسط یهودیان در قالبی سیاسی بازتولید شده جریان فراماسونری است. هر چند شکل نخستین فرماسونری یک تشکل مخفی صنفی و فنی در دایره معماران بود اما بعدها مورد بهره‌برداری سرمایه‌داران و قدرت‌های پنهان وابسته به محافل صهیونیستی قرار گرفت و تبدیل به جریانی سیاسی و فرهنگی گردید و بر اساس منافع محافل زرسالار و زورمدار حامی خود، در اقصی نقاط جهان گسترش یافت.

از آنجا که در نسبت میان صهیونیسم و فراماسونری شکی نیست، درباره ارتباط میان شیطان‌پرستی و صهیونیسم می‌توان به نمادها، آداب و مناسک مشترک شیطان‌پرستی با فراماسونری اشاره کرد به عنوان نمونه فصل مشترک مهم و اصلی این جریان‌ها الحاد و مبارزه با دین‌داری است. از دیگر نقاط مشترک می‌توان به فعالیت پنهانی و شبکه‌ای، سانترالیزم شدید در دو تشکل‌، برخورد قاطع و حذف فیزیکی افراد خارج شده از تشکیلات، مناسک جنسی و انجام رفتارهای نابهنجار و غیر متعارف از سوی افراد در برنامه‌های گروهی اشاره کرد.

مشترکات شیطانیسم و یهودیت
برخی از آئینهای ساختگی در متون دینی و اعتقادات یهود عمده‌ترین عامل ایجاد نحله فاسد فلسفی و فرهنگی شیطان‌پرستی بوده است. از منظر نقش آئین یهود و صهیونیست‌ها در شکل‌گیری شیطان‌پرستی چند نکته ذیل قابل توجه است:
۱ـ براساس آموزه‌های یهودی و عبرانی، شیطان نه یک موجود بد، بلکه یک فرشته خادم برای آزمایش انسان‌ها است. (نگاه مثبت یهود به شیطان)
۲ـ در مکاشفات بخشی از کتاب مقدس یهودیان نیز به عدد ۶۶۶ عدد مقدس شیطان‌پرستان اشاراتی شده و از آن به عنوان عدد وحش توصیف شده است که باید شمرده شود. شیطان نه یک موجود بد، بلکه یک فرشته خادم برای آزمایش انسان‌ها است.
۳ـ خواه‌ناخواه متون یهودی منبع برداشت برای مسیحیان نیز قلمداد می‌شوند و نگاه خاص یهودیت به شیطان‌، تاثیرات فراوانی را بر مسیحیت داشته است.

۴- وجود کلمات عبری در انجیل شیطانی در کنار کلمات انگلیسی و یونانی.
۵- حک شدن کلمات عبری در برخی نمادهای شیطان پرستان مثل کلمات عبری روی عصای مخصوص کشیش کلیسای شیطان.
۶- شیوع آموزه‌های جادوگری در یهودیت و شیطان‌پرستی به طور مشترک.
۷- اشتراک در آداب و مناسک کلیسای شیطان و لژهای فراماسونری مانند سلام شیطان (کرنوتی)، استفاده از ماسک‌های عجیب و غریب هنگام ادای مناسک و…
۸- اشتراکات فراوان نحله تصوف آئین یهود (کابالا) و شیطان پرستی مانند مناسک جنسی هر دو فرقه، نماد ‌پنتاگرام که به مثابه ابزاری برای جادوگران کابالیست مورد استفاده قرار می‌گرفته است و در شیطان‌پرستی یک نماد مقدس محسوب می‌شود.
۹-از دیگر نمادهای مشترک شیطان‌پرستان و دین یهود می‌توان به بز و استفاده از نماد رسمی رژیم صهیونیستی یعنی پرچم این رژیم توسط این جریان الحادی اشاره کرد.

هرگاه بدانیم دشمنان ما دشمنان خدا هستند انگاه راه درست را رفته ایم.

برگرفته شده از نمادها


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت 5:6  توسط فرزاد  

بررسی2نماد مخفی

 

ادامه.............................

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:55  توسط فرزاد  

بیوگرافی شیطان

 

بیوگرافی گذرا از شیطان از ازل تا ابد که شامل اولین کارهای شیطان در جهان میباشد


شیطان، نخستین کسى بود که بعضى کارها را مرتکب شد و پیش از او کسى آنها را انجام نداده بود. و آنها از این قرارند:

- اولین کسى که قیاس نمود و خود را از حضرت آدم علیه السلام برتر و بالاتر دانست و گفت : من از آتشم و او از خاک در حالى که آتش از خاک بالاتر است .(1)

- اولین کسى که در پیشگاه با عظمت الهى تکبر نمود و به دستور خالق خود عمل نکرد.(2)

- اولین کسى که که معصیت و نافرمانى خدا را کرد و آشکارا با او مخالفت نمود.(3)

- اولین کسى که به دروغ گفت : خدا گفته از این درخت نخورید، چون درخت جاوید است و اگر کسى از آن بخورد تا ابد زنده مى ماند و با خدا شریک مى شود.(4)

- اولین کسى که که قسم به دروغ خورد و گفت : من شما را نصیحت مى کنم .(5)

شیطان اولین کسى است که صورت هاى مجسمه و بت را ساخت 

- اولین کسى که نماز خواند و یک رکعت آن چهار هزار سال طول کشید.(6)

- اولین کسى که که غنا و آواز خواند، همان زمانى که آدم علیه السلام از درخت نهى شده خورد.(7)

- اولین کسى که نوحه خواند و گریست ؛ چون او را به زمین فرستادند، به یاد بهشت و نعمتهاى آن نوحه و گریه کرد.

- اولین کسى که لواط کرد آنگاه که به میان قوم لوط آمد.(8)

- اولین کسى که دستور ساختن منجنیق را داد تا حضرت ابراهیم علیه السلام را با آن در آتش اندازند.

- اولین کسى که دستور ساختن نوره را در زمان حضرت سلیمان داد، براى این که موهاى اضافى پاى بلقیس پادشاه سبا را از بین ببرند.(8)

- اولین کسى که دستور ساختن شیشه را داد تا حضرت سلیمان علیه السلام آن را روى خندق گذارد و بلقیس را آزمایش کند.(9)

- اولین کسى که عبادت و بندگى او، فرشتگان را به تعجب در آورد!

- اولین کسى که به خداى خود اعتراض کرد.(10)

- اولین کسى که شبیه شدن به دیگران را مطرح و مردم را به آن تشویق کرد.(11)

- اولین کسى که که سحر و جادو کرد و آن دو را به مردم یاد داد.(12)

- اولین کسى که براى زیبایى ، زلف گذاشت .(13)

اولین کسى که شبیه شدن به دیگران را مطرح و مردم را به آن تشویق کرد.


- اولین کسى که نقاشى کرد و چهره کشید.(14)

- اولین کسى که آتش حسدش شعله ور شد.(15)

- اولین کسى که به ناحق مخاصمه و جدال کرد.

- اولین کسى که خداى تعالى به او لعنت نمود( و از ناراحتى فریاد کشید.(16)

- اولین کسى که به خدا کفر ورزید.(17)

- اولین کسى که گریه دروغى نمود.(18)

- اولین کسى که عبادت و خلقت خود را ستود.

- اولین کسى که صورت هاى مجسمه و بت را ساخت .(19)

-----------------------------------------
پی نوشت ها:

1-اعراف (7)، آیه 12.

2-تفسیر قمى ، ص 32، بحار، ج 60، ص 274؛ المیزان ، ج 8، ص 59.

3- حجر(15)، آیه 31.

4- طه (20)، آیه 20.

5- اعراف (7)، آیه 21.

6- نهج البلاغه ، خطبه قاصعه .

7- تفسیر عیاشى ، ج 1، ص 4، بحار، ج 60، ص 199، 219.

8-علل الشرایع ، ج 2، ص 233، بحار، ج 93، ص 306.

9- بحار، ج 14، ص 112.

10- سوره نمل ، آیه 44.

11- کتاب سلیم بن قیس .

12- بقره (2)، آیه 102.

13- کتاب ابلیس ، ص 164 و 165.

14- مکاسب ، شیخ انصارى ، مکاسب محرمه .

15- در المنثور، ج 1، ص 51؛ خصال ، ج 1، ص 50؛ بحار، ج 60، ص 222 و 281.

16- ص (38)، آیه 78.

17- ص (38)، آیه 74.

18- تفسیر عیاشى ، ج 1، ص 40؛ خصال ؛ ج 1، ص 50؛ بحار، ج 60؛ ص 199، 219.

19- مائده (5)، آیه 89.

 

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:52  توسط فرزاد