فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

یک پروژه خطرناک به نام راز

 مستند "حقیقت راز" مستندیست که به دروغی و شیطانی بودن سری کتاب ها و فیلم های راز-قانون جذب- کلید کاربردی جذب- می پردازد. هم اکنون فروش سی دی و کتابای مربوطه تو ایران خیلی زیاد شده و حتی کلاس های عملی هم تحت عنوان قانون جاذبه ارائه می شوند. خیلی از جوونا درگیر این دروغ میشن و به تدریج زندگی اونا خالی از اعتقادات و دین می شه و این پروژه کاملا از طرف کسانی هست که به سکولار شدن دنیا علاقه دارند. این یک پروژه بسیار حساب شده است. اگر در اینترنت سرچ کنید "قانون جذب" سایت ها و وب های فراوانی باز می شن که می بینید در اونها چقدر از جوونا درگیر راز هستند و اون رو باور کردن ...
لینک های قسمت اول و دوم رو برای دانلود می زاریم و از تمام مردم می خواهیم این مستند رو ببینند.

قسمت اول حقیقت راز: http://www.mediafire.com/?u4bfubx7qd74ht1 

قسمت دوم حقیقت راز: http://www.mediafire.com/?cp3tq2c7jtog27y


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 5:29  توسط فرزاد  

تصاویری که با دیدن آن باید بگوییم "اللهم عجل لولیک الفرج"

 به نام خدای مهدی عج

 

هدف از قرار دادن این تصاویر اینه انسان به اونجا برسه که خودش نمیتونه در نهایت به سعادت برسه و باید از ولی خداوند بر روی زمین کمک بگیره و ضجه بزنه  و ناله کنه و در خواست کنه تا خداوند اون رو به بشر عرضه کنه ....(خداوکیلی اوضاع ؛ اوضاع غریبیه) 

اگه عکسها باز نشد show picture کنید

خدایا عاجزانه میگویم , تو را به التماس محرومان  تو را به دعای مظلومان , تو را به سوز عاشقان 14 معصومت ؛ تو را به آرزوی آرزومندانت, تو را به همه مردمی در هر ملت که درد مندند ولی نمیدانند به کدامین سو بروند؛ تو را به پهلوی شکسته مادر و بی بی دو عالم تو را به فرق شکافته مولا علی(ع) ؛ تورا به قلب پر ناله و سوز و گداز مهدی عج قسم ؛ باقی غیبت را بر ما ببخش و برسان آن کسی که با آمدنش عالم شکوفا و خندان میشود.

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 5:27  توسط فرزاد  

«فروغی»، فیلسوف فراماسون

 «فروغی» برای نخستین بار به همراه «وثوق‌الدوله» (میرزا حسن خان) و «دبیرالملک» (میرزا محمدحسن خان بدر) قانون اساسی و سایر اسناد بنیادی فراماسونری را به فرمان «لژ بیداری ایران» از فرانسه به فارسی ترجمه کرد و واژه‌ی «فراماسونری» و معادل‌های فارسی آن، چون «جمعیت رفیقان» و «فتیان» را در واژگان فارسی جا انداخت.

 

«محمدعلی فروغی دردشتی» متولد 1294ه.ق. در تهران است. پدر و نیاکانش «در سلک تجارت و معروف به ارباب بودند.» از 5 ‌سالگی تحصیلات خود را شروع کرد. تحصیلات متوسطه‌ی را در «دارالفنون» گذراند و به تحصیل فن پزشکی و داروسازی مشغول شد، اما بعد از چند سالی تحصیل، آن رشته را رها و به فلسفه و ادبیات روی آورد. محمدعلی فروغی در تداوم تحصیل فلسفه بنا بر علاقه‌ای که داشت به تحصیل فلسفه‌ی «مشاء» بیش از مکاتب دیگر فلسفی علاقه نشان داد.

در مدرسه‌ی صدر، وی به تکمیل زبان‌های فرانسه و انگلیسی پرداخت و با یادگیری این زبان‌ها امکان دستیابی به آثار و نظریه‌های فلیسوفان اروپایی را برای خود تسهیل کرد. فروغی بعد از اتمام تحصیلات خود وارد خدمات دولتی شد و به استخدام وزارت انطباعات درآمد و شغل مترجمی زبان فرانسه و انگلیسی را در آن وزارت‌خانه به ‌عهده گرفت.

او بعدها فرهنگستان ایران را تأسیس کرد و ریاست آن را نیز برعهده گرفت. پدرش «محمدحسین» ملقب به «ذکاءالملک» و متخلص به «فروغی» از ادبا، شعرا و دانشمندان عصر ناصرالدین شاه بود. وی از دانشمندان، محققان و شعرای عصر ناصری و مظفری بود که در وزارت انطباعات «اعتماد السلطنه» ریاست قسمت ترجمه و تألیف با او بود. علاوه بر آن بر مترجمان همایونی ریاست داشت و غالب کتبی که اعتماد السلطنه به نام خود چاپ کرده ‌است، نتیجه‌ی تحقیق و نگارش ذکاءالملک است.

 
 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 5:23  توسط فرزاد  

ارتباط عامل بمب گذاری های نروژ با لژ فراماسونری !

  

 

عصر روز جمعه بیست دوم جولای ۲۰۱۱ ، فرد با انجام دو ماموریت تروریستی ۹۲ نفر را کشته و تعدای را مجروح می کند . اولین آن انفجار یک بمب قوی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر به وقت محلی در مقابل دفتر نخست وزیری نروژ در اسلو بود که بیشتر پنجره های ساختمان ۱۷ طبقه ی نخست وزیری نروژ را شکست و به بقیه ساختمان ها ، از جمله ساختمان وزارت نفت و وزارت دارایی نیز آسیب رساند ، دو ساعت پس از این حادثه یک فرد مسلح در لباس پلیس این کشور با وارد شدن به کمپ تابستانی در جزیره ی اوتویای نروژ و گشودن آتش ۸۷ نفر را به کام مرگ فرستاد .
طبق گفته خبرگزاری cnn ، آندرس برینگ بریویک که عامل به خاک و خون کشیدن نزدیک به صد نفر در تاریخ July 22, 2011 بود ، عضو باشگاه تپانچه اسلو Oslo Pistol Club بوده است . گفته می شود این کلوب یکی از مکان های وابسته به لژهای فراماسونری در نروژ بوده و در برخی خبرگزاری ها گفته می شود این فرد عضو لژ فراماسونری یوهانس Johannes-Losjen است و عکس های این فرد که در لباس فراماسونری است این صحبت را تایید می کند که او یک فراماسونر بوده است. جالب آنجاست که به نقل از خبرگزاری The People در مصاحبه با استاد بزرگ این لژ ماسونی ، Ivar Skaar مدعی شده است که این فرد حداقل رفت و آمد را به این لژ داشته و این کار تروریستی او هیچ ارتباطی با این لژ ندارد !


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 5:22  توسط فرزاد  

نقد فرقه ضاله اکنکار

 از آموزه‌های این فرقه می‌توان به برقراری رابطه عشقی بین زن و مرد اشاره کرد که به ازدواج عرفانی دختر و پسر نامحرم ختم می‌شود.این یکی از مهمترین تمرین‌هایی که پیوسته در جلسات پارتی این فرقه صورت می‌گیرد و موجب شده تا جذابیت این گروه بین قشر جوان روزافزون شود.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 4:1  توسط فرزاد  

وقت ظهور المهدی

 وقت ظهور المهدی


مکتوب پیش رو می‌کوشد تا با بهره گیری از موازین علمی به سوالی که چند روز است به صورت جدی و تا حدی گسترده مطرح شده است پاسخ بگوید هر چند اصل پرسش بسیار قدیمی می‌باشد! سعی نویسنده با اقرار به کمی سرمایه‌ی علمی اینست که آموخته‌های خود از محضر بعضی از بزرگان دانش فقه و اصول و نیز یافته‌های خویش از آثار بزرگان فقها و علما را به میان آورد و فارغ از هر انگیزه یا اندیشه‌ی غیر علمی و با رعایت ادب و احترام پاسخ مسأله فوق را ارائه کند.
اما اصل سوال این است که آیا می‌توان وقت ظهور مبارک حضرت ولی عصر(عج) را تعیین نمود؟
مثلاً این‌طور بیان نمود که دیگر باید مردم را آماده‌ی ظهور نمود چون نزدیک است و یا این‌طور اظهار نظر  کرد که خدا شاهد است که دیگر ظهور نزدیک است و یا این‌گونه نوید داد که نسل ما به عنوان مثال عصر ظهور را درک خواهند نمود.
خواننده گرامی می‌داند که برای یافتن پاسخ به سوال فوق در وهله‌ی اول هیچ راهی جز رجوع به منابع دست اول اسلام وجود ندارد. یعنی عقل، قرآن مجید و احادیث رسول گرامی اسلام و اهل بیت مطهر ایشان (علیهم السلام). در مرحله بعد باید این منابع مورد جستجو قرار گیرند که آیا در این زمینه پاسخی دارند یا خیر؟
اما درباره‌ی عقل باید بگوییم: نهایت توان عقل در اینجا از گمانه زنی و به اصطلاح از یک پیش بینی ضعیف تجاوز نمی‌کند. چون اصولا احاطه و تسلطی بر علل و حوادث مۆثر بر وقوع ظهور ندارد همان‌طور که زمان وقوع قیامت را نیز نمی‌تواند تعیین کند چنانچه آیات قرآن مجید نیز به حسب فهم ما انسان‌های معمولی در این زمینه سکوت اختیار کرده‌اند. اما در عوض در میان روایات، احادیث نه چندان کمی وجود دارد که با صراحت تمام مسأله تعیین وقت ظهور را ناممکن و بلکه حرام و ممنوع اعلان کرده‌اند شایان توجه آنکه علاوه بر کثرت نسبی این روایات بعضی از آن‌ها از اعتبار و فتقان صدوری و سندی نیز برخور دارند. لازم است در اینجا یادآور شود که مبنای نگارنده در این مقاله به طبع عده‌ای از بزرگان (1) فقها و اصولیون معتبر دانستن احادیثی می‌باشد که وثوق و اطمینان به صدور آن‌ها از جانب اولیای دین، وجود داشته باشد.
 
آیا می‌توان وقت ظهور مبارک حضرت ولی عصر(عج) را تعیین نمود؟ مثلاً این‌طور بیان نمود که دیگر باید مردم را آماده‌ی ظهور نمود چون نزدیک است و یا این‌طور اظهار نظر کرد که خدا شاهد است که دیگر ظهور نزدیک است و یا این‌گونه نوید داد که نسل ما به عنوان مثال عصر ظهور را درک خواهند نمود


 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 3:55  توسط فرزاد  

مرلین منسون

 در ابتدای این بحث مختصری از متالیکا می اوریم

. آشنایی با متالیکا

در سال 1981 یک نوازنده درام به نام « ‌لارس الریچ » با انتشار یک آگهی فراخوان تشکیل یک گروه هوی متال را اعلام و پس از مدتی موفق به جذب افراد مختلفی می‌شود.

 فعالیت این گروه‌ها مانند سایر گروه های هوی متال به صورت غیرقانونی و زیرزمینی در ظاهر و در باطن با حمایت سازمان‌های جاسوسی ایالات متحده آمریکا با شعارهای اجتماعی و اعتراضی ادامه و گسترش می‌یابد.اما متن های شیطانی انها در قلب جوانان رخنه میکرد.

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 3:54  توسط فرزاد  

تیغ زدن ابرو

 اگر به چهره افرادی که در خیابان ها می بینیم، دقت کنیم، بارها افرادی را با ابروهای تیغ زده، موهای سیخ سیخی، شلوارهای تنگ - که تا دیروز آن قدر گشاد بود که به زور به کمر بسته می شد- بلوزهای تنگ با مارک ها و شکل های عجیب، شال هایی که فقط وسط سر را می پوشانند، می بینیم. سخنی که آنها می گویند این است که مُد است.

جوانان

 مدها، الگوهایی فرهنگی است که از سوی بخشی از جامعه پذیرفته می شود و دوره زمانی نسبتا کوتاه دارد و سپس فراموش می شود. بنابراین مدگرایی آن است که فرد، سبک لباس پوشیدن و شیوه زندگی و رفتار خود را براساس آخرین الگوها تنظیم کند و به محض آنکه الگوی جدیدی در جامعه رواج یافت، از آن پیروی کند.

امروزه، پیروی از مد نه تنها در نوع پوشش جوانان، بلکه در بخش های مختلف زندگی افراد تاثیر دارد. از سبک لباس و آرایش های ظاهری گرفته، تا وسایل منزل و حتی گرایش ها و علاقه های خاصی که در قشری از جامعه ناگهان بیش از دیگر علایق مورد پسند قرار می گیرد، مانند روی آوردن به ورزش یوگا و ایروبیک، تقاضا برای جراحی های پلاستیک و سفر به دبی.

مُد به خودی خود بد نیست، ولی آنجا که شکل افراطی به خود می گیرد، خطرناک است. مدگرایی افراطی، نشان دهنده تزلزل و بحران هویت افراد جامعه است. در این وضعیت، جامعه دچار انحراف شده است و افراد می کوشند خود را به یک نوع مدل و گرایش خاصی نسبت دهند. مدگرایی افراطی، سبب از بین رفتن اراده مدگرایان می شود، آنگاه که آنان در انتخاب نوع پوشش از خود اختیاری ندارند و مطیع مد می شوند.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,ساعت 3:51  توسط فرزاد  

رواياتى درخصوص گريه بر امام حسين(ع) بيان كرده، بگوييد فلسفه گريه بر امام حسين(ع) چيست؟

 پرسش:
رواياتى درخصوص گريه بر امام حسين(ع) بيان كرده، بگوييد فلسفه گريه بر امام حسين(ع) چيست؟

 

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید...........


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:13  توسط فرزاد  

بررسی توهین به امام علی نقی(ع)

 چندی پیش حرکت بی شرمانه بعضی از ضد انقلاب در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها  در توهین به امام معصوم و توهین یک خواننده (شاهین نجفی) به ساحت مقدس و پاک امام علی نقی صورت گرفت.

این توهین از سوی مردم به دلیل اطلاع رسانی ضعیف به خوبی جواب داده نشد. ولی حرکت اصلی که در درون شیعیان باید حرکت میگرفت خیلی کند و اهسته پیش میرود و رسانه اصلا هیچ واکنشی انجام نداد اما چرا به امام علی نقی(ع) توهین شد؟ این سوالی است که در ادامه جواب خواهیم داد.

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,ساعت 19:26  توسط فرزاد  

داستان میثم تمار

 ماجرای عجیب نام "میثم تمار"

در نخستین دیدار میثم تمار و امیرالمومنین(ع) حضرت از او نامش را می‌پرسد که پاسخ می‌شنود سالم! حضرت می‌فرماید: اما پیامبر خدا(ص) به من فرمود که پدرت اسم تو را در ایران و در سرزمین خودت "میثم" گذاشته است.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:میثم تمار که بود, ماجرای, میثم تمار, میثم تمار کیست,ساعت 4:52  توسط فرزاد  

متن کامل سخنرانی کوبنده رهبر در نماز جمعه +دانلود

 دو قطبیِ سرمایه‌داری و کمونیزم که جنگ بر سر قدرت و ثروت بود، پایان یافت و امروز دو قطبی میان مستضعفین جهان به رهبری جنبش مسلمین با مستکبران به رهبری آمریکا و ناتو و صهیونیزم است. دو اردوگاه اصلی تشکیل شده است و اردوگاه سومی وجود ندارد

مسئولان از توطئه‌ دشمن در کار انتخابات غافل نشوند. کسانی هم که در انتخابات رأی نمی‌آورند، مواظب باشند کلاهی که سر رأی‌نیاوردگان سال 88 رفت، سر آنها نرود؛ فریب نخورند. همه‌ نامزدهای انتخابات و هوادارانشان، خود را مقابل توطئه‌ احتمالی دشمن مسئول امنیت بدانند. انتخابات را متهم نکنند؛ کسی آب به آسیاب دشمن نریزد؛ در تبلیغات، القای فضای اختلاف و ناامیدی نشود.

 

متن کامل و دانلود سخنرانی در ادامه مطلب


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:متن کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه, دانلود سخنرانی رهبر در نماز جمعه 14 بهمن, شیطان پرستی,ساعت 4:52  توسط فرزاد