فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

دانلود کتب نایاب کابالا

 

دانلود کتب نایاب کابالا

بنا به درخواست کاربران در قسمت نظرات و ایمیل های دریافتی مبنی بر قرار دادن بیشتر کتب درباره یهود(صهیونیسم) و کابالا بر آن شدیم تا تعدادی کتب معروف و مهم دیگر را برای عزیزان قرار دهیم . کتاب بسیار مهم و جالب ” مسیحیت از واقعیت تا تحریف ” و کتاب ” شریعت آلیستر کرولی ” که در باره این کتاب که نام بردیم باید عرض کنیم این کتاب را به صورت پژوهشی مطالعه کنید . به علاوه چند کتاب دیگر هم برایتان قرار داده ایم که انشالله از این کتاب ها نهایت استفاده را ببرید . . .

 

 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....................


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 20:12  توسط فرزاد  

نقد فیلم کابوی ها و بیگانگان (Cowboys & Aliens)

 

نقد و بررسی فیلم کابوی ها و بیگانگان نقد و بررسی فیلم کابوی ها و بیگانگان

تحلیلی تامل برانگیز اما جذاب و خواندنی بر فیلم کابوی ها و بیگانگان (Cowboys & Aliens)

امروز جامعه ما و دیگر جامعه ها اسلامی در معرض خطر تهاجم فرهنگی به ویژه از طریق رسانه های بصری قرار دارد از این رو پرداختن به زوایای تاریک این دست اقدامات و روشن کردن تاکتیک ها و روش های دشمنان برای عموم جامعه کار مهمی است.
 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 20:2  توسط فرزاد  

دانلود کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران دانلود سه جلد کامل

 دانلود سه جلد کامل کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران

سه جلد کامل کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران سه جلد کامل کتاب فراموشخانه و فراماسونری در ایران

 
 
به ادامه مطلب بروید.....................................


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 20:1  توسط فرزاد  

عکس هایی از شیطان پرستان

 

 

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 12:22  توسط فرزاد  

ویدیو سخنرانی استاد رائفی پور در مورد آینده از آن کیست

 

http://s1.picofile.com/file/7511760856/ayande_azan_kist.jpg

در این سخنرانی که به مدت سه ساعت می باشد استاد رائفی پور به مسائل اقتصادی می پردازد برای مثال توضیح میدهد که چگونه قیمت دلار بالا و پایین می شود چگونه سکه گران میشود و چگونه ارزش نفت بالا میرود این مستند جذاب را از دست ندهید حتی کسانی که از مسائل دشمن شناسی و صهیونیستی مطالبی نمیدانند این مستند را از دست ندهند

 

برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 12:16  توسط فرزاد  

هارپ چیست؟

 

 

حفره معروف به حفره هارپ كه گاهي در آسمان نقاط مختلف ديده مي‌شود.
 

 
 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 12:12  توسط فرزاد  

توهین به امام خمینی (ره) در فیلم «یک خانواده محترم» + عکس

 

http://s3.picofile.com/file/7554150000/yek_khanevade_mohtaram_6.jpg

در یکی از صحنه‌های فیلم یک خانواده محترم» پوستری دیده می‌شود که می‌تواند گوشه‌ کوچکی از توهین‌های بی‌سابقه‌ این فیلم به جریان انقلاب و حضرت امام(ره) را نمایش دهد.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 12:5  توسط فرزاد  

نــارنیـــا تصـویـری از اهـداف صهیون ها

 بسم الله الرحمن الرحیم


نــارنیـــا
 تصـویـری از اهـداف صهیون ها
[تصویر: Naghd.Narnia--VAVP.jpg]
 
این فیلم چند روز قبل از تلوزیون خودمون پخش شد...

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,ساعت 12:5  توسط فرزاد  

بازی "پرندگان خشمگین" Angry Birds

 

 

 

 

 


بازی "پرندگان خشمگین"  Angry Birds :


در جدیدترین نسخه بازی پرندگان خشمگین، در مرحله 9 این بازی شما باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آن‌ها بروید که کاملا شبیه به نقشه ایران است. به گزارش

 

گرداب، بازی رایانه‌ای محبوبی که اکثر کاربران رایانه با آن آشنا هستند، بازی "پرندگان خشمگین" یا همان Angry Birds است. به نظر می‌رسد این پرندگان خشمگین و سازندگان آن این بار هوای حمله به ایران را در سر می‌پرورانند.

به نوشته آی تی آنالیز، در جدیدترین نسخه بازی پرندگان خشمگین با نام Fry Me To The Moon، در مرحله 9 این بازی شما باید در سیاره‌ای به جنگ دشمنان خود و نابود ساختن آنها بروید که کاملا شبیه به نقشه کشور عزیزمان ایران است.


البته در این بازی کار به اینجا ختم نمی‌شود و در مرحله 10 نیز شما به تخریب خانه‌هایی می‌پردازید که طبیعتا خانه‌های ایرانیان است چرا که این خانه‌ها بر روی سیاره‌ای شبیه به نقشه ایران بوده و حتی یکی از این بناها چیزی نیست جز برج میلاد.


اخیرا سازندگان غربی بازی‌های رایانه‌ای، در بازی‌ها، حمله به ایران را در دستور کار خود قرار داده‌اند. پیش از این نیز بازی "میدان نبرد 3" که در آن نیروهای آمریکایی به ایران و تهران حمله کرده و آن را به اشغال خود در می‌آورند انتقادهای زیادی را به ویژه از سوی بازی‌بازهای ایرانی به همراه داشته است.

منبع: جام نیوز

به نقل از : ایران اسلامی

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 21:2  توسط فرزاد  

نقدی بر بازی ضد ایرانی Battlefield 3

 نقدی بر بازی ضد ایرانی Battlefield 3

دوستان فیلم ترانسفورمرز و این بازی نشان از ترس ودلهره دشمن از ماست امید وارم مغرور نشویم و به کارهای شیطان ستیزانه ادامه دهیم

آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

ببینید دوستان تصویر تفنگ ژ3 یا صندوق صدقات ، برج میلاد ،زبان فارسی استفاده شده ،استفاده از نشانه های ایرانی حکایت از تحقیقات و تلاش های دشمن در این ضمینه دارد این بازی تلنگری به ماست آیا تونسته ایم در فضای آخرالزمان و جنگ با هویت ایرانی اسلامی خود اثری اراوه کنیم..... کمی تامل کنیم

 

به نقل از : ایران اسلامی


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 21:2  توسط فرزاد  

پشت پرده سلطه فراماسونری در آمریکا

 چگونه ایالات متحده توسط فراماسون ها تاسیس شد
فراماسونری در امریکا بیش از دویست سال قدمت ندارد،با وجودی که فراماسونری امریکا به وسیله ماسونهای انگلیسی در این کشور رواج یافت مع الوصف نخستین ضربه ای که به انگلستان وارد شد به وسیله ماسون های امریکایی و لژ فراماسونری شهر بوستن بود . در قرن هیجدهم شهر بوستن امریکا مهمترین نقطه ای بود که در آنجا اختلافات سیاسی و اجتماعی به حد اعلی رسیده بود. روشنفکران و فرهنگیان و همه طبقات مردم شهر ار تعدی مامورین انگلیسی به ستوه آمده بودند.
بازرگانان امریکایی برای رهایی از چنگال گمرک چیهای انگلیسی و روحانیون برای جلوگیری از سلطه کلیسای انگلیکان و توده مردم و ساکنان بندر برای بیرون راندن سربازان قرمز پوش و تحصیلکردگان و ملاحان متفرعن انگلیسی همه یکدل و آماده بودند.
کانون جنبش و انقلاب ضد انگلیسی اعضای لژ فراماسونری (سنت آندره) بودند . در سال ۱۷۶۹ لژ مزبور از طرف گراند لژ ادیمبورگ بعنوان (محفل بزرگ ولایتی)شناخته شد و امید مستعمره چیان انگلیسی واقع گردید . رئیس لژ جراح معروف (ژوزف اوارن) دوست صمیمی فرانکلین بود .
جلسات لژ در کافه اژدهای سبز تشکیل می شد . در این محل اعضا لژ اهالی بندر و همه مردم به انگلیس لعنت می فرستاند و آنها را نفرین می کردند . و انگلیسی های طماع بر روی واردات چای از هندوستان عوارض سنگینی وضع کرده بودند .

 

پشت پرده سلطه فراماسونری در آمریکا پشت پرده سلطه فراماسونری در آمریکا

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید........................


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 17:43  توسط فرزاد  

تحریم ها :فرصت یا تحدید ؟

 تحریم ها :فرصت یا تحدید ؟

قبل از صحبت در این باره بهتر است یه داستان آموزنده برای شما بیان کنم :

در زمان فلاسفه یونان باستان یک روز یک فیلسوف به همراه شاگردانش به منظور تفریح از شهر خارج شدن . بعد از کمی راهپیمایی وارد جنگلی شدند . در جنگل از دور خانه ای دیدند که بسیار کهنه و فرسوده شده بود . اول فکر کردند که کسی اینجا زندگی نمی کند اما وقتی نزدیکتر شدند . متوجه شدند که در این خانه یک خانواده فقیر زندگی می کند که لباس های تنشان بسیار کهنه و پاره بود . استاد فیلسوف جلو رفت و با مرد  خانواده شروع به صحبت کرد . او گفت که ما یک خانواده 5 نفری هستیم من و همسرم به همراه دو پسرم و یک دختر . و  گاوی داریم که هر روز یه مقدار شیر می دهد و همه منبع درآمد ما از فروش شیر این گاو تامین می شود  و چون این گاو مقدار کمی شیر می دهد ما نمی توانیم  امکانات بیشتری  برای زندگی خود تهیه کنیم . استاد فیلسوف و شاگردانش بعد از توقفی کوتاه ، آنجا را ترک کردند . هنوز کاملا از آنجا دور نشده بودند که دیدند گاو این خانواده که همه منبع درآمدشان بود افسار خود را پاره کرده و در جنگل سر گردان است . استاد گفت این گاو را رم بدهید تا از دره بیفتد . شاگردان هم به فرمان استاد همین کار را انجام دادند و زمانی که گاو از دره به پایین افتاد کشته شد . و استاد با شاگردانش از آنجا پا به فرار گذاشتند . یک از شاگردان بعد از 8 سال  در حالی که تاجر پولداری شده بود از آن جنگل دوباره عبور می کرد با خود گفت ببینم سرنوشت آن مرد که گاوشان را کشته است  چه شده . در ابتدا فکر می کرد باید از قبل بدبخت تر شده باشد و نیتش این بود که کمی به آنها کمک کند یا پول آن گاو را بدهد تا دوباره برای خود گاوی بخرند  . اما وقتی که به نزدیکی آن منطقه  رسید دید که آنجا مزرعه ای بزرگ پنبه و در وسطش  چند خانه بسیار شیک و گران قیمت است . فکر کر که آنها از آنجا رفته اند.  جلوتر رفت  تا از سرنوشت شان با خبر شود که دید همان خانواده  با لباس های گران قیمت و شیک در آن خانه زندگی می کنند . صاحب گاو را به درستی نشناخت چون خیلی تغییر کرده بود حالا وضعش خیلی بهتر شده و از ظاهرش معلوم بود که پول دار شده . بعد از سلام علیک ازش پرسید که من قبلا اینجا بودم و شما را دیده بودم  وضع مالی شما بسیار بد بود چطور شد که  زندگی شما دگرگون شده . آن مرد گفت من قبلا گاوی داشتم که بر اثر یه حادثه از دره سقوط کرد و کشته شد و چون هیچ درآمدی نداشتم به شهر رفتم تا کاری برای خود پیدا کنم اما نتوانستم کاری که با شرایط زندگیم مناسب باشد پیدا کنم و چون هیچ پولی برای زندگیم نداشتم مجبور شدم مقداری پنبه بگیرم و در خانه با رسیدن آن را به نخ تبدیل کنم و با فروشش مقداری پول دربیاورم . در ابتدا درآمدم از این کار بسیار کم بود اما بعد از مدتی تصمیم گرفتم بجای خرید پنبه خودم در کنار خانه مزرعه ای درست کنم و پنبه بکارم . بعد از یک سال دیم که درآمدم بهتر شد و هر سال مزرعه را بزرگتر کردم . و با قطع درختان ا زمین بیشتری برای کشت پنبه مهیا کردم  . بعد از سه سال آنقدر پنبه داشتم .که نمی توانستم در خانه آنها را بریسم و  مجبور شدم کارگاهی کنار خانه درست کنم و  در آن کارگاه پارچه بافی را هم شروع کردم . الان هم 20 نفر کارگر دارند در کارگاه کار می کنند . و   با درآمدی که از این راه بدست آوردم توانستیم خانه ای بزرگتر و شیکتر درست کنم و لباس هایی بهتر تهیه کنم و لوازم زندگی بهتری خریداری کنم و الان هم یکی از ثروتمندان این منطقه هستم . در آنجا بود که شاگر حکمت کار استادش را برای کشتن گاو فهمید .

اگر امروز به کشور عزیزمان ایران نگاه بیندازیم می بینیم که اقتصاد ایراد از یک بیماری مزمن  رنج می برد و شاید بهترین کار برای درآمان این مشکل بعد از هدفمندی یارانه ها استفاده مناسب از این تحریم هاست . چون با بالا رفتن دلار  قیمت کالاهای وارداتی بالا رفته و در رقابت با کالا های داخلی خریدار ترجیح می دهد کالای داخلی بخرد واین موضوع باعث می شود واردات کاهش یابد و تولید داخلی رونق یابد و همین طور با سود آور تر بودن کالا های صادراتی  تولید کنندگان از حداکثر ظرفیت تولید خود استفاده می کنند تا با صادرات منفعت بیشتری به دست آورند . اگر اقتصاد به صورت صحیح مدیریت شود با افزایش تولید داخلی هم بیکاری کمتر می شود و هم با پولدار تر شدن مردم   سطح رفاه عمومی بالا تر  می رود وبا افزایش صادرات و کاهش واردات تراز تجاری ایران  مثبت شده و  کشور به اقتصادی با رتبه بهتر در دنیا  دست پیدا می کند . غرب  با ممانعت از ورود کالا های مهم و   یا با فناوری بالا به ایران  شاید در کوتاه مدت مشکلاتی برای ایران به وجود بیاورد اما ایران با تکیه بر استعداد های غنی داخلی و جوانان کوشا می تواند این اجناس  را در داخل تولید کند و در بلند مدت  ایران هم رقیب بزرگی برای فروش این کالا ها در برابر غرب  شود .مثل قضیه بنزین که شاید اگر تلنگر تحریم فروش بنزین نبود ما امروز به خودکفایی تولید بنزین در داخل نمی رسیدیم و انشا الله در آینده ای نزدیک یکی از صادرکنندگان بنزین تبدیل شده و رقیب  کمپانی های غربی شویم.

 اما نکته مهم تحریم نفت است .

آیا اگر ایران از ابتدا نفت نمی داشت وضع اقتصایش از امروز بدتر بود یا بهتر ؟

در جواب این سئوال باید گفت بستگی به مدیریت داشت به داستان بالا یک نگاه بیندازیم شاید نفت ایران مثل آن گاو باشد که مانع از تلاش ما شده و این نفت هست که امروز ما اقتصادی مشکل دارد  داریم  . اگر ایران را با کشور همسایه خود ترکیه و یا کره جنوبی مقایسه کنیم می بینیم که آنها  زمانی اقتصادشان هم تراز ایران بوده اما امروز آنها بدون نفت اقتصادی بهتری  از ایران  دارند .  به نظر شما اگر ما دیگر نفت نفروشیم یا میزان فروشش را کم کنیم  می توانیم با مدیریت بودجه بدون نفت به شکوفایی اقتصادی دست پیدا کنیم ؟؟؟؟!!!!   


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 17:41  توسط فرزاد