137 فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

آقای ملک عبدالله شراب نخورید!! * سند

 مجری شبکه کلمه عقیل هاشمی در اظهاراتی صریح خطاب به ملک عبدالله پادشاه عربستان وی را از خوردن شراب منع کرد.

 

عقیل هاشمی مجری شبکه وهابی کلمه در اظهاراتی صریح که متاثر از درخواست یکی از بینندگان این شبکه بود, ملک عبدالله پادشاه عربستان را از خوردن شراب منع کرد!
عقیل هاشمی مجری شبکه وهابی کلمه با تائید حرف یکی از بینندگان این شبکه خطاب به ملک عبدالله پادشاه عربستان(Saudi king) گفت: «یا ملک عبدالله لاتشرب الخمر»
این در حالی بود که میهمان این برنامه نیز با بیان اینکه صدای ما به گوش ملک عبدالله نمی رسد شرابخوار بودن ملک عبدالله را مورد تائید قرار داد.
گفتنی است پیش از این نیز ملازاده یکی از مدیران شبکه های وهابی(Wahhabi) با مشرک و شیاد خواندن ملک عبدالله پادشاه عربستان به وی تاخته بود که ظاهرا به دلیل فشارهایی که از طرف حکومت وهابی آل سعود به وی وارد شده بود مجبور به تکذیب اظهارات خود شد .
معلوم نیست مقامات آل سعود چگونه این مجری شبکه وهابی را که از عاقبت همکارش درس نگرفته است، تنبیه خواهند کرد.

 

دانلود - 968 کیلو بایت

 

 

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 21:42  توسط فرزاد  

اعداد مقدس یهودیت

 نخستین عدد 9 است که به حلقه 9 نفره زنجیره ماسونها ، تعداد استادانی که در جستجوی حیرام رفتند ،تعداد 9 گوی درخت کابالا،  تعداد ضربه های درجه استادی و...(3) اشاره دارد.

 دومین عدد 11 است که آن نیز به دوستون بواز و جاکین که بنا بر اعتقاد ماسونها  در ابتدای معبد سلیمان قرار داشتند، عرض حمایل استاد به سانتی متر (مجموع ستارگان 5 و 6 پر)، تنها عدد دورقمی که اکر برعکس شود تغییر نمی کند و ...(4) اشاره دارد.

سومین عدد 13 است که بی شک از مهمترین نشانه های  تعلق فراماسونری به یهودیان و مصر باستان است که دلایلی از قبیل اتفاق موسوم به  پوریم در 13 فروردین در عهد خشایار شاه ، 13 تکه از بدن اوزیریس که توسط ایسیس(خدایان مصر باستان) پیدا شد ، خیانت سیزدهمین نفر(یهودا اسکاریوتی) به حضرت مسیح (ع) و ... مد نظر است.

چهارمین عدد 33 است که اشاره دارد  به 33 رتبه و درجه فراماسونری ، حاصل ضرب عدد مقدس ماسونها یعنی یازده در سه مرتبه شاگردی- ابزار یاری و استادی (11* 3=33) ، سن حضرت مسیح هنگام کشته شدن(البته به نشان تمسخر مسیح توسط یهودیان) و...

 

 

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 20:13  توسط فرزاد  

عکس / جدایی نادر از سیمین در اسرائیل اکران شد

 

به زیر نویس عبری توجه کنید...!

 

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 20:8  توسط فرزاد  

پیام های پنهان تصاویر (سری اول) +۱۸

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

قبل از تعریف و بیان مفهوم ”پیام های پنهان تصاویر“ ابتدا باید پدیده شرطی سازی را بیان کرد
ایوان پتروویچ پاولف فیزیولوژیست روسی از جمله کسانی است که روی این پدیده تحقیق کرده است که خلاصه ای از تحقیقات وی را در زیر توضیح خواهیم داد.
مفهوم شرطی سازی امروزه به عنوان یک مفهوم بنیادی به همه دانشجویان رشته روان شناسی آموخته میشود. اما جالب است بدانید که این پدیده برای نخستین بار توسط فردی تشخیص داده شد که اصلا روان شناس نبود! ایوان پاولف کسی بود که پدیده شرطی سازی را کشف کرد. او در خلال مطالعاتش در زمینه سیستم گوارشی سگ ها متوجه پدیده جالبی شد: هر گاه یکی از همکارانش وارد اتاق میشد بزاق دهان سگ ها شروع به ترشح میکرد!
پاولف و دستیارانش انواع چیزهای خوردنی و ناخوردنی را به سگ ها نشان میدادند و میزان ترشح بزاق آن ها را مورد مطالعه قرار میدادند. پاولف متوجه شد که ترشح بزاق یک فرآیند واکنشی است و به طور خودکار در پاسخ به یک محرک خاص اتفاق می افتد و تحت کنترل آگاهانه حیوان نیست. با وجود این پاولف متوجه شد که سگ ها گاهی اوقات حتی بدون وجود غذا یا بوی آن شروع به ترشح بزاق میکنند! او به سرعت دریافت که این واکنش به سبب یک فرآیند فیزیولوژیک و خودکار نیست!
پاولف براساس مشاهداتش دریافت که ترشح بزاق یک واکنش آموخته شده است. سگ ها به لباس سفید دستیاران پژوهشی پاولف واکنش نشان میدادند و این لباس تداعی گر زمان غذا خوردن در آن ها بود. بر خلاف ترشح بزاق در زمان غذا دادن که واکنش غیر شرطی است… ترشح بزاق هنگامی که سگ انتظار دریافت غذا دارد واکنش شرطی است.
کشف شرطی سازی توسط پاولف به عنوان یکی از مهمترین کشفیات در تاریخ روانشناسی باقی مانده است . فرآیند شرطی سازی امروزه به دلیل کاربردهای زیاد از جمله اصلاح رفتار و درمان بیماری های سلامت روان همچنان با اهمیت باقی مانده است.
یکی از مثال های جالب برای این پدیده… استفاده دامداران از شرطی سازی برای حفظ دامهایشان است. به این طریق که به گوشت گوسفند دارویی تزریق شد که باعث تهوع میشد . شغال ها پس از خوردن گوشت مسموم به جای حمله به گوسفند ها از آن ها دوری میکردند.
اما متاسفانه با وجود استفاده های درست و به جا از این پدیده روانشناسی سواستفاده هایی نیز از  پدیده شرطی سازی صورت میگیرد که ”پیام های ناخود آگاه“ یکی از آن هاست.

مخفی کردن پیام یا مطلب خاصی در تصاویر کاری است که از سالیان دور توسط نقاش ها و یا طراحان لوگو ها انجام میشده است مانند تابلو های ”شام آخر – مونالیزا و …“ لئوناردو داوینچی و تا حال ادامه داشته است مانند لوگو ها و تصاویر شرکت های امروزی.
 این کار میتواند از طرفی کار جالب و خوبی باشد و از طرف دیگر کاری زشت و ناپسند و فقط برای سواستفاده از ضمیر ناخودآگاه انسان ها و در نتیجه شرطی کردن آنها.
اما برای اینکه متوجه بشوید این تصاویر چگونه بر روی شما تاثیر میگذارد و شما را شرطی میکند چند مثال میزنیم… یک نمونه از شرطی شدن که برای بیشتر افراد پیش آمده است ترشح بزاق دهان هنگام دیدن لواشک یا خوراکی های گوناگون است… شما با اینکه آن لواشک را نخورده اید اما بزاق دهان شما شروع به ترشح کردن میکند که این به دلیل این است که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده است که هنگام خوردن لواشک بزاق دهان شروع به ترشح کند! همان ضرب المثل که ” نخورده دهانش آب افتاد!! ”
 ۶ نوع شرطی سازی وجود دارد که در کتاب روانشناسی هلگارد توضیحات کاملی درباره آنها داده شده. یکی از اصلی ترین فاکتورهای شرطی سازی دادن جایزه یا افتادن یک اتفاق خوب یا بد برای شخص هنگامیکه یک کار تکراری را انجام میدهد است که باعث میشود فردی که شرطی شده است زمانیکه در برابر آن کار قرار میگیرد واکنش خوب یا بد از خودش نشان دهد یا به بیانی دیگر از آن کار خوشش یا بدش بیاید!
مانند فردی که با خوردن یک غذای خاص حالت تهوع به او دست داده است… آن فرد تا مدت ها از آن غذا بدش می آید چون بدن یا ضمیر ناخودآگاه او فهمیده است که اگر این غذا را بخوری حالت تهوع خواهی گرفت!


“پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم”

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • فکر میکنم متوجه شده اید و نیاز به توضیح نداره! تبلیغ یک نوشابه!!

 

  •  

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • بسته بندی شکلات های اسمارتیس! اگر دقت کنید حرف S در کنار E و بعد هم X که بصورت جداگانه هم گذاشتن که قشنگ همه بفهمن!!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

عکس جلد بازی NEED FOR SPEED ! شاید به این سادگی متوجه نشید! فقط کمی دقت لازم داره! عکس پایینو نگاه کنید تا بفهمید!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • متوجه شدید!؟ به ساختمان دقت کنید!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

چیز غیر عادی در این تصویر میبینید؟! فقط کمی دقت!!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • متوجه شدید؟! بله دیگه!!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • لوگوی فیلم سکوت بره ها! به اسکلت دقت کنید! عکس دو زن را در آن میبینید؟!

 تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

باز هم کلمه ی مخفی شده در تصویر و اینبار در یک پول! به نخل های سمت راست تصویر دقت کنید! تصویر پایین را نگاه کنید!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • .

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

تراشه های چوب! تبلیغات یک…! آیا کلمه مورد نظر را پیدا کردید؟!

عکس پایین را نگاه کنید!

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

  • .

تصاویر +18 - پیامهای مخفی تصاویر - عکس +18 -

این هم عکس آخر که فک نکنم نیاز به توضیح باشه!

 

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 13:36  توسط فرزاد  

پیام های پنهان تصاویر (سری دوم) +۱۸

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

ببخشید

 

 

اینبار سری دوم پیام های پنهان در تصاویر را برای شما آماده کرده ایم. متاسفانه با توجه به اینکه بسیاری از اینعکس ها غیر اخلاقی است از گذاشتن آن ها صرف نظر کردیم و همین چند عکس هم که انتخاب کردیم سعی شده که زیاد مشکل اخلاقی نداشته باشند! بعد از مطلب پیام های مخفی لوگوهای شرکت ها احتمالا باید فهمیده باشید که مخفی کردن نماد و پیام در عکس ها کاری است که بسیار انجام میشود . این کار شاید در ظاهر کاری بیهوده باشد و فکر کنید که چون شما آن پیام ها را نمیبینید هیچ تاثیری روی شما ندارد ولی باید بدانید که شاید شما خودتان این پیام ها را بصورت ظاهری درک نکنید ولی ضمیر ناخودآگاه شما این پیام ها را درک و در ذهن شما ثبت میکند . پاولف فیزیولوژیست و پزشک معروف روسی طی سال ها تحقیق توانسته پدیده شرطی شدن در انسانها را ثابت کند .

این پدیده بصورت خیلی ساده به این معنی است که اگر شما یک تصویر را به طور مداوم و پشت سر هم در جاهای مختلف ببینید (حتی اگر متوجه نشوید که آن تصویر در آنجا قرار دارد)‌ یعنی فقط ضمیر نا خودآگاه شما هم آن تصویررا تشخیص دهد شما نسبت به آن تصویر یا مطلب شرطی میشوید. برای مثال شما در این تصاویری که برای شما قرار دادیم میبینید که چطور کلماتی نظیر (s.e.x) را در تصاویر قرار داده اند که شما نسبت به آن کلمه و خود آن شرطی میشوید…! شما میتوانید برای فهم بیشتر شرطی شدن این عبارت را در گوگل جستجو کنید.

“پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم”

عکس +18 - پیام های مخفی تصاویر - تصاویر با پیام های مخفی - جنبش سایبری313

  • تبلیغات یک آبمیوه !

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 13:32  توسط فرزاد  

نام مبارک ‘محمد’ در چشم یک کودک +عکس

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

چندی پیش خبری در رسانه های مختلف روسیه منتشر شد که حاکی از پدیدار شدن آیات قرآن کریم روی پوست بدن یک نوزاد در منطقه قفقاز بود.

 

انتشار آن خبر تعجب همگان به ویژه افکار عمومی روسیه و منطقه قفقاز را برانگیخت تا جایی که “موخو علی اف” رئیس جمهور داغستان نیز برای دیدن این معجزه به منزل این کودک و والدین او رفت.

 

مادر این نوزاد اعلام کرد که هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شد و پس از آن آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش بست و در مدت ۳ روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نماند.

این خانواده نام کودکشان را “علی” گذاشته اند. والدین نوزاد می گویند قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله “حدیث مرا به مردم نشان دهید” بوجود آمد و آنها از تصمیم خود منصرف شدند. “عبدالله” امام جماعت مسجد روستای “کراسنو- اکتیابرسکایا” معتقد است که این آیات علائمی از سوی پروردگار بوده است.

 

اما این بار در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد. این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 13:26  توسط فرزاد  

آماری جالب از گسترش اسلام در اروپا

 تعداد مسلمانان اروپا در حال افزایش است و نقش و تأثیر آن ها در جوامع شان نسبت به ده سال گذشته، بسیار پر رنگ شده است؛ به طوری که امروزه دین اسلام دومین دین و همچینن مسئولین دولتی کشورهای اروپایی آن را به رسمیت می شناسند.

در تحقیقی که در تمام اروپا انجام گرفت، آمده است، تعداد مسلمانان در اروپا از ۴۵ میلیون کمتر نیست و مسلمانان در سه کشور اکثریت را به خود اختصاص می دهند که عبارتند از کوزوو ۹۰ درصد، آلبانی ۸۰ درصدو بوسنی و هرزگوین با ۵۵ درصد از کل جمعیت، کشورهایی هستند که اکثریت جمعیت آن ها را مسلمانان تشکیل می دهند.

 

بعد از بوسنی و هرزگوین، از نظر جمعیت زیاد مسلمانان، کشور یوگسلاوی قرار دارد که ۴۰ درصد از افراد آن مسلمان هستند. همچنین کشور مونته نگرو با۲۰ درصد از کل جمعیت در رده بعدی قرار دارد.

تعداد مسلمان در بالکان واقع در جنوب شرق اروپا حدود ۹ میلیون نفر است. از سوی دیگر در بخش اروپایی روسیه نیز ۱۷ میلیون مسلمان به میزان ۱۲ درصد از کل جمعیت مسلمان این کشور را تشکیل می دهند.

در ادامه این تحقیق آمده است: تعداد مسلمانان هلند حدود یک میلیون و به نسبت ۶ درصد از کل جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. تعداد مسلمانان فرانسه با وجودی که بزرگترین کشور اروپای غربی به شمار می رود، حدود ۵ میلیون نفر می رسد. سپس در کشور آلمان حدود ۴ میلیون مسلمان زندگی می کنند.حدود ۳ میلیون مسلمان در انگلستان زندگی می کنند که در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای حضور فعالی دارند.

همچنین این تحقیق حاکی از آن است که یونان، بدترین کشور برای زندگی مسلمانان به شمار می رود که کمتر اسلام و مسلمانان را پذیرفته اند. بعد از آن کشور اسلوونی قرار دارد که در آن مساجد رسمی برای مسلمانان وجود ندارد.

 

 


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 13:26  توسط فرزاد  

ماجرای حمایت رونالدو از اسلام! +تصاویر

در این خبر که عموما به نقل از “باشگاه خبرنگاران جوان” منتشر شده (والبته خود این رسانه اندکی بعد این مطلب را از روی سایت خود برداشته اما در جستجوی گوگل همچنان آدرس این سایت نشان داده می شود) آمده است: “پایگاه اینترنتی روزنامه الدیار لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه “رئال مادرید” اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند. کاربران شبکه اجتماعی “فیسبوک” عکسی از “کریستیانو رونالدو”، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت “لا اله الا الله محمد رسول الله” نوشته شده است.”

عکس جعلی منتشرشده در سایت ها و شبکه های اجتماعی

در بخش دیگری از این خبر آمده: “ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد.”

اما حقیقت ماجرا چیست؟

واقعیت آن است که عکس منتشر شده از این بازیکن، جعلی بوده که بوسیله فتوشاب به این شکل در آمده است. قاب نشان داده شده در عکس مزبور، تصویر خود رونالدو بوده که در جمع هم تیمی هایش به وی اهدا شده است.

 



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 12:53  توسط فرزاد  

یهودیان گناه خود را گردن مرغ می اندازند+عکس

 یهودیان ارتودوکس طی مراسمی برای بخشایش گناهان خود، مرغی را در بالای سر می چرخانند و گناه را بر گردن این پرنده می اندازند.

 

به گزارش  پانا، در این تصویر یک یهودی ارتودوکس را می بینید که در "تل آویو" مشغول انجام این آیین است.

در این مراسم که در آستانه روز "یوم کیپور" (روز بخشایش گناهان) برگزار می شود یک مرغ بالای سر می چرخانند و همه گناهان انجام شده به گردن آن حیوان زبان بسته انداخته می شود و سپس حیوان را رها می کنند.



برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 9:49  توسط فرزاد  

آفرین بر غیور مردان ایران زمین

 ساخت داروی copamer 20

 

داروی copamer 20 ، دارویی است که برای درمان بیماران ms به کار برده میشود. بیماران ms این دارو را با قیمت گزاف و به سختی از داروخانه ها تهیه می کردند.

با توجه به اخبار وارده این دارو در انحصار رژیم غاصب صهیونیستی بود. اما هم اکنون این دارو با همت بلند شیر مردان این سرزمین وارد داروخانه های کشور شده ، و بیماران عز یز ما می توانند به راحتی به آن دست یابند.

با آرزوی سلامتی روز افزون و کامیابی ، برای هم وطنان عزیزم .

ای دلیر مردان روزی در جبهه های جنگ پیروزمندانه جنگیدید ، و خونتان را برای حفظ این مملکت و آب و خاک ، نثار ملت کردید، امروز در جبهه های علم نیز با کار سخت و همتی فولادین ، جانی دوباره به این سرزمین می بخشید. آفرین بر شما، ای دلیرمردان میدان علم . زنده باد ای سربازان مهدی موعود (عج).


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 9:48  توسط فرزاد  

نقد و بررسی فیلم هری پاتر از ابتدا تا انتها

 نقد و بررسی فیلم هری پاتر از ابتدا تا انتها نقد و بررسی فیلم هری پاتر از ابتدا تا انتها

رولینگ هر منظوری را که خواسته در این داستان قرار دهد، با مهارت تمام به نحوی قرار داده که یک کار صرفا اهانت آمیز نباشد

 

 

به ادامه مطلب بروید..........


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,ساعت 9:40  توسط فرزاد  

پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی

 تضادهای درونی اسراییل

اگرچه اسراییل خود را مانند یک کشور به سازمان ملل تحمیل کرد اما فارغ از پرداختن به عدم مشروعیت این رژیم، اسراییل را نمی‌توان دارنده‌ی مؤلفه‌هایی دانست که بر یک واحد سرزمینی به نام کشور اعمال می‌شود چرا که اکثریت آن را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که مدعی هستند ۲۵۰۰ سال پیش اجدادشان در این سرزمین زندگی می‌کرده‌اند. ادعای مالکیت نسبت به سرزمینی که اجداد آن‌ها در چند هزار سال پیش در آن می‌زیسته‌اند، مضحک و بی‌معنا است و اگر این قاعده را به تمام جهان تعمیم دهیم، باید شاهد یک جنگ جهانی تمام عیار باشیم که تا کشته شدن آخرین بشر ادامه خواهد یافت.

این رژیم برای این که در مردم حس مالکیت نسبت به زمین و به دنبال آن سرزمین ایجاد کند، قوانینی وضع کرده است که طبق آن‌ها ۵ سال کار کشاورزی معادل ۹ سال خدمت در ارتش محاسبه می‌شود. با این وجود بسیاری از یهودی‌های مهاجر به فلسطین اشغالی که از اروپای شرقی وارد این سرزمین می‌شوند، به دنبال اخذ تابعیت آمریکایی هستند و ترجیح می‌دهند محیط ناامن سرزمین‌های اشغالی را رها کرده و عازم آمریکا شوند. توقف ۵ ساله در اسراییل تنها به دلیل آماده کردن شرایط برای مهاجرت به ایالات متحده است.

این رژیم برای این که در مردم حس مالکیت نسبت به زمین و به دنبال آن سرزمین ایجاد کند، قوانینی وضع کرده است که طبق آن‌ها ۵ سال کار کشاورزی معادل ۹ سال خدمت در ارتش محاسبه می‌شود.

پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی پاشنه آشیل های رژیم صهیونیستی

 

 

 

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید........


برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت 18:52  توسط فرزاد  

 
cache011last1408484993